Od pewnego czasu oferujemy nowy olej syntetyczny przeznaczony do smarowania silników dwusuwowych Eurosint2 EVO. Oznaczenia klasy jakości oleju podane na opakowaniu nie wskazują na różnice pomiędzy nowym olejem a olejem (EUROSINT2) dostępnym do tej pory. Są one jednak znaczące i dotyczą parametrów oleju związanych z fizycznymi właściwościami wpływającymi na ograniczenie zużycia...
Od pewnego czasu oferujemy nowy olej syntetyczny przeznaczony do smarowania silników dwusuwowych Eurosint2 EVO. Oznaczenia klasy jakości oleju podane na opakowaniu nie wskazują na różnice pomiędzy nowym olejem a olejem (EUROSINT2) dostępnym do tej pory. Są one jednak znaczące i dotyczą parametrów oleju związanych z fizycznymi właściwościami wpływającymi na ograniczenie zużycia...
Od pewnego czasu oferujemy nowy olej syntetyczny przeznaczony do smarowania silników dwusuwowych Eurosint2 EVO. Oznaczenia klasy jakości oleju podane na opakowaniu nie wskazują na różnice pomiędzy nowym olejem a olejem (EUROSINT2) dostępnym do tej pory. Są one jednak znaczące i dotyczą parametrów oleju związanych z fizycznymi właściwościami wpływającymi na ograniczenie zużycia...
Od pewnego czasu oferujemy nowy olej syntetyczny przeznaczony do smarowania silników dwusuwowych Eurosint2 EVO. Oznaczenia klasy jakości oleju podane na opakowaniu nie wskazują na różnice pomiędzy nowym olejem a olejem (EUROSINT2) dostępnym do tej pory. Są one jednak znaczące i dotyczą parametrów oleju związanych z fizycznymi właściwościami wpływającymi na ograniczenie zużycia...
Specjalny olej półsyntentyczny “PROSINT” 2T, 2% (50:1), do smarowania wysoko wydajnych silników dwusuwowych. Przystosowany do benzyny ołowiowej i bezołowiowej. Nie powoduje powstawania osadów. Niski poziom emisji, redukcja zużycia, czystość silnika.
Specjalny olej półsyntentyczny “PROSINT” 2T, 2% (50:1), do smarowania wysoko wydajnych silników dwusuwowych. Przystosowany do benzyny ołowiowej i bezołowiowej. Nie powoduje powstawania osadów. Niski poziom emisji, redukcja zużycia, czystość silnika.