Producenci

Dostawcy

Brak dostawców

eRaty Santander Consumer Bank

Reklamacje

Sprzedawane przez nas produkty są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane. Każdy z nich objęty gwarancją producenta ważną na terenie Polski.

W przypadku, kiedy odebrany towar nie działa lub usterka wystąpiła podczas eksploatacji należy nawiązać kontakt bezpośrednio z serwisem producenta. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się w karcie gwarancyjnej, na stronie internetowej producenta.

W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie (formularza) lub napisanie maila lub listu, gdyż tylko reklamacje zgłoszone drogą pisemną będą rozpatrywane.

Odbiór przesyłki od kuriera

W celu zapewnienia całkowitego bezpieczeństwa, prosimy o rzetelne obejrzenie przesyłki podczas odbioru towaru od kuriera.

W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub towar jest niezgodny z zamówieniem należy sporządzic wraz z kurierem "protokól szkodowy" zawierający min. datę sporządzenia, nr listu przewozowego, podpisy kuriera i osoby odbierającej oraz opis uszkodzenia/niezgodności. W przypadku braku możlwości obejrzenia zawartości przesyłki w momencie jej przyjęcia, prosimy o wpisanie na liscie przewozowym adnotacji " towar przyjety bez sprawdzenia".

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.), w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki istnieje możliwość zrezygnowania z zakupu dokonanego w naszym sklepie bez podania przyczyny. W takim przypadku prosimy o zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy pisemnie.

UWAGA:

Prosimy o nie odsyłanie towaru przed wypełnieniem formularza i uzyskaniem od nas odpowiedzi.Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych (od momentu zwrotu towaru) przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt (za pobraniem).